torsdag 25. oktober 2012

Ja da ble det glatt

Det blir kaldere og det er et tynt islag på bakken

Guttene fikk med seg ullsokker og varmt for til parkdressen for torsdager er tur dag i barnehagen
Brage fryser alltid, han klager fælt og er sååå lik sin mor, hun klager fælt på kulden hun også gitt
Men så har du Trym som kan sprade rundt, naken i minus 10 og synes det er helt fortreffelig, såååå lik sin far som kunne tenke seg å bruke shorts og tskjorte hele året rundt

Rart at vi er så forskjellige og jeg lurer fælt på hvordan den lille i magen kommer til å bli?
Aktiv som sine brødre ja det kommer han til å bli for det føles ut som om han har boksetrening inni der hele tiden. Tror at han kommer til å bli en verdig turbogutt ;)
Men hva med personligheten, hvem er han mest lik (ja jeg vet, han er mest lik seg selv;))
Er han kald eller varm av seg
Kan han pusle med lego slik som Brage eller liker han å rydde ut alt som Trym og leke med det i 2 sekunder og ikke rydde det inn igjen???
Kommer han til å være like glad i å bli stryket på kroppen som Trym eller kommer han til å like det å sitte på fanget i fred og ro som Brage?

Gleder meg til å se hvem som kommer denne gang,

Men til det hold dere oppreist for nå kommer isen og det er glatt ute
Kulden kommer snikende men det finnes så mye fint i ull og jeg gleder meg til å ta frem dunjakken min.

Hvis dere ser en geisha skrittende person så er det bare meg, jeg tar små skritt og er livredd for å skli.
Med struttende mage og 2 dårlig fungerende ben så ser jeg desverre ut som en gammel dame på 178 der jeg går. Men kommer magen og meg selv helskinnet fremover er jo det det beste selvom vi/jeg ser ut som en tufs :)

Ha en riktig så fin dag alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails