onsdag 16. september 2009

Lesvos her kommer vi

Tenkte jeg kunne skrive litt ettersom jeg har en på 2 år som sliter med å sove denne natta, han gråter og klarer ikke å finne søvnen så her sitter vi sammen i stua (kl.01.05)og håper på at Jon Blund snart kommer.
Ja torsdag er ikke lenge til, da reiser vi til Hellas. Gjett om det skal bli deilig. Da skal vi vel alle sammen bade, spise masse god mat og bare kose oss i 2 hele uker.
Vi får vel prøve å legge bort alle tankene på huskjøp til vi kommer hjem igjen med ny giv men det kommer ikke til å bli lett ettersom jeg har funnet nye senger til gutta allerede og masse annet fint til deres nye rom.
Ellers har det gått opp og ned med Trym sine mageondter og vi håper vel på at det snart skal gi seg eller stabilisere seg til visse tider av døgnet (nå kan det komme midt på natta, dagen , kvelden ja faktisk når som helst)
Brage begynner å bli stor gutt nå og det er så artig å se alle de nye tingene han lærer seg.
Husker ikke om jeg fortalte om den gangen han stod i dusjen og sang hele mikkel rev og jeg ropte på Glenn at han måtte forte seg og høre hvor flink Brage var og så hadde Glenn hørt det før i bilen på vei hjem eller til barnehagen.
Så nå synger han hele dagen lang, lille kattepus eller mikkel rev og så min favorit med krøllet hale og nesevis i bingen springer en gris.
Nei vi får vel legge oss tenker jeg meg, ikke lett da han ser lys våken ut men vi må sove.
Så da ønsker jeg dere en riktig så god natt og en herlig høstferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails