torsdag 3. september 2009

3 måneders grensen blæhh, ikke eksisterende

Noen dager siden sist nå og beklager har vært helt utslitt.
Trym har nå blitt 3 måneder og han har fremdeles kjempe vondt i magen. Så alle de som har fortalt meg at på 3 måneders dagen hans kommer du til å merke stoooor forskjell kan dra dit solen aldri skinner (slik der fikk jeg ut litt frustrasjon)
Vel i morgen håper vi at vi kanskje kan få noen svar da det er Trym sin tur til å gå til spesialist.
De siste dagene har Trym skreket på dagtid (og kveldstid) så jeg har ikke fått vært på barseltrening eller handlet i butikken og er ganske frustrert/sliten.
Men i dag måtte jeg la han ligge alene og gråte mens jeg dusjet da vi skulle til byen for å møte en venninne som vi ikke har sett på lenge. Eller Trym har vel aldri sett henne men gud så stas det var for han, han smilte som en sol (gutten fikk jo masse god oppmerksomhet) han hadde det som plommen i egget. Vi skulle følge venninnen vår til Yoga kurs og da sovnet Trym i vognen sin og sov vel over en halv time tror jeg.
Etter at vi hadde fått vanninnen til kurset var det på vei for å handle litt før vi skulle møtte tante og mommo.
Vi møtte dem på venner i Smalgangen på Grønland og ettersom det ikke regnet for en gangs skyld satt vi ute og koste oss mens vi så på menneskene som gikk forbi og bablet i vei.
Trym blånektet å ligge i vogna, han også skulle se på mennesker men han ble ganske så kald (ettersom jeg ikke hadde tatt med klær for å sitte ute) så da ruslet vi hjem til mommo for å vente på de 2 andre guttene som skulle komme fra jobb og barnehage.
Brage strålte som en sol hjemme hos mommo, der får han lov til å hoppe i sofaen og drive med apestreker til stor begeistring for oss som ser på.
Han er en artig liten gutt som tøffer seg stort for mommo, de ler, bråker og storkoser seg sammen.
Vel hjemme sleit vi litt med begge guttene da de begge var så trøtte så trøtte men de sovnet da til slutt, så nå sitter vi voksne her og ser på nye visninger vi skal på til helgen. Vi har 2 steder hvor vi tror kan være verdt å by på men så klart vi må jo se de først (har blitt skuffet mange ganger)
Men et nytt sted må vi ha da der vi bor er litt vel lite for 4 mennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails