søndag 6. februar 2011

Dette er helgen med stor H

Ja her er det tilstander kan dere tro.
Her sitter jeg med et kne som er ganske godt maltraktert og helst skal ligge vannrett mesteparten av rekonvalesens tiden jeg trenger.

Lekkert ikke sant? 
Men det blir forhåpentligvis bra når det er ferdig ;)

Men så enkelt er det ikke, neida da klarer man å skaffe seg omgangssyke så her er det skytteltrafikk mellom do og sofa og i dette snegletempoet så er det bare å knipe så godt man kan.
For når man ikke kan dusje så er det ikke aktuelt at jeg skal ha et uhell på toppen av det hele ;)

Kanskje jeg blir tøff nok til å starte å trene litt
For nå skal de ha virkelig fått skrudd kneskålen slik at det aldri detter ut av sitt spor

Men det er ikke alt, Trym er den som har gitt meg omgangssyken så det har blitt noen bleieskift på han også. 
Glenn er mega forkjølet (klarer å velge de beste dagene å bli syk på, omgangssyke når Trym ble født og nå er han så syk at han nesten ikke klarer å se hånda forann seg)

Det er vel bare Brage som er i form og han kjeder seg fryktelig. Ingen av oss orker eller klarer å gå ut.
Bestemor er snart på vei for å ta med seg Brage på litt moro og da skal Trym, Glenn og jeg legge oss og sove så lenge det lar seg gjøre ;)

Mommo kommer til å starte på cellegift og strålebehandling den 14 februar da hun har en ganske så hissig hjerne svulst (som de ikke klarte å få bort alt av), så vi krysser fingrene på at dette kommer til å gå bra.
Det kommer til å bli en tøff og lang tid forann henne og jeg håper for all del at de finner en løsning for henne som gjør det hverdagen hennes enklere.

1 kommentar:

  1. Djeezes.. Stakkars dere!!
    Nå følte jeg plutselig at all sykdommen vi har hatt i hus det siste halvåret bare er bagateller. Og det er det jo forsåvidt også, siden han tross alt blir helt frisk igjen hver gang, og siden vi voksne stort sett har holdt oss friske. Nei, man skal være flink og sette pris på det når man er frisk og rask.
    Masse god bedring til dere alle, og lykke til med behandlingen til mommo!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails