mandag 26. juli 2010

Kristiansands dyrepark 2

Her kommer det enda flere bilder og denne gang fra parken.
En fin tur for hele familien
Safari tur med toget, moro for alle sammen
men bestemor stod igjen og passet på vesker, vogner og pikk pakk

Brage og tante Line mater geitene noe som var stor stas
Trym og jeg stod pikk pakk vakt mens de andre koste seg sammen med Brage

En liten gutt som ikke var redd for geitene som var større enn han (noen av dem)

Traktor, det var stor stas og det var vel en av høydepunktene i parken
Men det var det mange barn som syntes også var stas
for det var mange på traktoren til tider

Men han fikk da sitte bak rattet og styre litt han også ;)

Brage kjører traktor mens jeg sitter på og nyter turen
Kristiansands dyrepark er helt fantastisk og vi kommer nok til å reise dit igjen
Men neste gang skal nok guttene være litt større slik at de får utnyttet hele parken fullt ut.
Det kommer flere bilder.
Nå skal jeg og Trym bygge briotog da det regner ute og jeg ikke har lyst til å sette mine ben utenfor døren. Ha en strålende dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails