torsdag 10. juni 2010

Update som lovet

Jeg hadde jo lovet å fortelle om åpen barnehage og hvordan det gikk med yoghurt spisingen.
Vel åpen barnehage var en suksess igjen (2 gang vi er der) han storkoser seg, farter rundt og utforsker alle lekene.
Men når kl nærmet seg 12 var det på tide å si takk for oss, da var han trøtt som en strømpe og hadde bikket over til overtrøtt.
Vel han brukte laaaaang tid på å sovne og sov bare 45 min, om det har noe med yoghurten å gjøre vet jeg fremdeles ikke så vi prøver igjen i morgen (med yoghurt altså).
Er han like urolig ja da vet jeg sikkert FREMDELES IKKE om det er fordi han er allergisk for melk eller ikke.
Hjelpes så vanskelig det skal være, det kan jo ha vært vaksinen som gjør at han ikke har funnet søvnen så lett og skriker i en evighet før han sovner.
Det kan også være at han er sommer forkjølet eller kanskje en ny tann for alt det jeg vet ;(
Nei dere jeg vet sannelig ikke men en fin dag det har vi hatt.
En kjempe fin dag.

Uansett om han tåler melk eller ikke
så er han en knakandes flott fyr

Vi har pratet med mange hyggelige mennesker og når vi kom hjem har vi lekt i sandkassa, guttene har husket og Glenn har satt opp nesten hele veggen nå (som han etterisolerer)
Nå sitter jeg her med en kald pils og i morgen er det Harrytur for Trym, Line (tante til gutta) og meg. Nå skal jeg handle inn haugevis av melkefrie døgode pølser. JIPPI
Ha en strålende kveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails