tirsdag 24. november 2009

jepp jepp da var det tirsdag allerede

Ja da var det tirsdag og det er mye som skjer (som vanlig)
Det var babysvømming i går og gutta koste seg masse som alltid, Trym sparker og plasker og er en dreven svømmer når han setter seg fast i baderingen som han elsker å holde seg fast til.
Brage derimot kaster seg utfor kanten hele tiden og vente på at noen skal ta imot han det har han ikke tid til så her er det bare å holde følge slik at gutten ikke drukner for svømme kan han ikke enda. ( kanskje ikke så rart at Glenn må svømme med Brage og jeg svømmer med Trym for jeg har ikke nervene med å svømme med Brage lille turboprinsen vår)

Ellers er taket vårt snart ferdig lagt og vi har måttet tilkalle hjelp med å bytte en peis, den som stod i huset er ødelagt og den nye er alt for tung, så da trengte vi litt/masse hjelp.
Ellers har fremdeles ikke hørt noe fra glassmesteren ikke en pris engang så dette blir spennende.
Hadde vært deilig å få vite hva det kommer til å koste oss og at det kommer før jul.

Middagen er ferdig lagd og Trym sover endelig (veldig tett i nesa) mens jeg ser på Ellen og humrer for meg selv.
Skal prøve å legge ned blingsebolla slik at jeg får kommet meg ut i postkassa. Håper at Panduro katalogen ligger der slik at jeg kan finne masse ny inspirasjon til julepynt og julegaver. Jeg vet det er mye å gjøre i huset men det får vente til etter jul, nå skal jeg bare pynte og gjøre det koselig for store og små.

Ser på de forskjellige bloggene hvor flinke folk er til å få unna gjort så mye på kort tid og en fjær i hatten for dem, jeg koser meg masse sammen med Trym mens lista over hva som må gjøres bare vokser. Men jeg får bare nyte tiden nå da den går alt for fort.
Ha en fantastisk uke og jeg kommer tilbake når det er noe artig å fortelle, imens sitter jeg her og koser meg forann tv'en med Trym tett inntil meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails