fredag 2. oktober 2009

Hjemme igjen

Ja da var vi tilbake og er helt utslitte alle sammen, store som små.
Skal bare skrive litte bitte grann før jeg går og legger meg kl 8 på en fredagskveld men hva skal jeg si når vi kom hjem kl 5 i dag morges og minste mann ikke har vært helt på topp.
Men ferie er vel ikke ferie før barna er mye mye større eller man reiser alene uten barn, (opp grytidlig og bygge sandslott er vel ikke voksen ferie???)
Vel fint har vi hatt det alle sammen og det har fremdeles ikke skremt oss så mye at vi ikke tenker på en ny tur til neste år. Men hva kommer det seg at turselskaper ikke lager en 10 dagers tur, jeg husker min mor sa at 7 dager var for kort og 14 dager var for mye men 10 dager hadde vært helt perfekt og så enig jeg er 10 dager hadde vært helt perfekt.
klokken 10 var det på tide for å stå opp og spise frokost da Brage våknet blid som en sol (tror det var godt for han å komme hjem igjen)
Så kastet vi han i barnehagen og det var en kjempe suksess, han hadde storkost seg og det virket ikke som om han hadde vært borte i det hele tatt fortalte de ansatte. Han satte seg rett på en sykkel og sang mikkel rev for full hals.
Mens vi foreldre løp avgårde for å hente nøkler til vårt nye hus.
Så nå har vi allerede kjørt 3 flyttelass med ting og tang. Vi har fått gjort masse eller skal jeg si Glenn har fått gjort masse med god hjelp av sin søster og mor mens jeg har gitt Trym mat og dullet masse med han.
Vel nå er det natta tid (som Brage sier)skal skrive masse mer senere da jeg har så mye å fortelle og så mange bilder å vise frem.
Men først sove, flytte og så skal vi se hva jeg rekker de neste ukene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails