fredag 16. august 2013

Ny mobil

Yeahhhh nå er iPhone 5 i hus. 

Hadde egentlig ikke tenkt å bytte mobil men ettersom jeg klarte å ødelegge den jeg har nå, så....
Ja da var deg en gylden mulighet til å få en ny, jeg knuste min forrige slik at wifi ikke fungerte og jeg brukte masse penger på å betale Internet regning. 
Nå har jeg ny mobil, I HVIT, som fungerer og jeg bruker mindre penger i måneden på å nedbetale den enn hva jeg bruker i måneden på Internet ;)
Like it a lot
Nå må jeg bare få mitt nye sim kort som er enda mindre enn det forrige (bitte lite)
Og jeg hater å vente, særlig når jeg har så lyst til å starte å bruke min nye HVITE mobil. 
Jeg har til og med bestilt nytt mobil deksel fra n-foto som sikkert kommer lenge før sim kortet
Dette bildet kommer til å ta vare på mobilen min ;)
Gleder meg, små ting som gjør meg glad ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails