lørdag 20. juli 2013

Omjusteringer

Når man plutselig får et xtra familiemedlem som egentlig ikke var planlagt (men åh så herlig at kom)
Ja da må man omrokkere litt på bosituasjonen. 
Nå er det å finne plass til klærne og flytte dør. 
Gjestebadet har nå fått badekar (som vi måtte kjøpe nytt da vi målte feil og vårt gamle var for langt, hurra)
Så nå står det gamle/lange badekaret ute på terrassen og jeg må jo si at det er helt fabelaktig ;)
Gutta elsker det og så enkelt, trekk ut proppen når man er ferdig. 
Og ikke går det hull på den heller og vaskes så lett ;)
Nei vi får bygge den ned i terrassen istedenfor å prøve å selge den. 
Men vi har mye igjen å gjøre, 2 bad som er halvveis, et klesrom som skal bli soverom, etterisolere hele stue siden
Fullføre grillpaviljongen (male)
(Grillen har fått tak....... mannfolk)
Midt opp i alt dette må jo gutta ha det litt moro så ja sa lager vi en bilbane for fjernstyrte biler i HAGEN. 
Glenn vurderer å lage den større, hurra
Jaja er man mor til 3 gutter, 4 med ektemann så må man legge bort spadrømmer, drømmer om en egen oase i hagen hvor hammocken er under tak. 
Da får vi tenke barn og hva de ønsker. 
Så får jeg prøve å snike til meg 5 minutter alene på badet en gang i nærmeste fremtid (har ikke klart det på 6 år så snart må det bli en mulighet)

Velkommen til turbogjengen sier jeg og gjett om jeg gleder meg til pensjonist tilværelsen. Da skal gutta få lov til å ta vare på meg. Kanskje ta meg med til varmere strøk for det er noe mor virkelig har lyst til 

Hilsen Mariann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails