tirsdag 26. april 2011

Påskebilder

Her har det skjedd litt siden sist
Påsken er over og det tror jeg var deilig for både store og små
I dag morges var det 2 glade gutter som gledet seg masse til barnehagen
Brage skulle vise frem den nye underbuksen han hadde på seg (av alle mulige ting)
For Brage har blitt tørr i påsken (HURRA)

han har jo sagt at han skulle vente til han ble 4 år men nå 4 måneder før 4 års dagen er han nå uten bleie
og har bare hatt 2 uhell, den ene gangen var vi ute sammen med naboen og vi forstod ikke at han måtte tisse da han sa at han ville inn, den andre gangen var vi midt i en lek og jeg tror han glemte at han ikke hadde bleie på for han ble ganske så paff der han stod

Vi har vasket terrassen, plantet blomster

 Trym har plukket blomster, masse blomster
Ikke alltid like moro når han plukker alle orkideene som finnes i huset
men da får man gjøre det beste ut av det og bruke de som dekorasjon på en annen måte ;)

 Lekt masse i hagen, Trym storkoser seg i sandkassen 
selvom nesten all sand havner inne eller over hele terrassen

 Hagearbeid har blitt gjort, og lekt litt til så klart

 Vi har vært furtne for ymse ting, her er Brage furt fordi han ikke fikk helle eplejuice i glasset sitt selv

 Vi har fjompet litt rundt måltidene og spist masse god mat

 Vi har funnet noen nye ansikts utrykk
og lært maaaange flere ord: mer, min, meg, ball, koste, og en hel del mer

 Og vi har fått mye kos og trøst
(vel det blir det mye av ellers også, hehehe de slipper ikke så lett unna)

En fantastisk påske og masse fremgang
Brage har sluttet med bleie, Trym har flere ord og jeg er oppe og går,
(vel med hjelp av krykker men jeg er iallefall oppe og går)
Nå er det snart 17 mai og vips så er det sommer med sommerferie
Håper dere alle har hatt en glitrende påske ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails